5 ویژگی شگفت انگیز روغن بایواویل

روغن بایواویل یک محصول ویژه است که برای رفع جای زخم، ترمیم ترک های پوستی و رفع ناهماهنگی های رنگ پوست طراحی شده است. فرمول منحصر به فرد این روغن در جلوگیری از پیری زودرس و رفع خشکی پوست بسیار موثر است. این محصول علاوه بر بهبود سلامت، موجب درخشندگی و بهبود رنگ پوست شده و برای انواع پوست مناسب است. نظرات در مورد روغن بایو اویل زیاد است. همین بس که این روغن شگفت انگیز تا کنون موفق به کسب 369 جایزه بین المللی در زمینه مراقبت از پوست شده و پس از تولید و ورود به بازارهای جهانی در سال2002، در 18 کشور جهان به عنوان محصول شماره یک در زمینه رفع جای زخم و ترمیم ترک های پوست شناخته می شود.

روغن بایو اویل

1. رفع اسکار (جای زخم) با روغن بایو اویل:

روغن بایواویل به بهبود ظاهر زخم های جدید یا قدیمی ناشی از جراحی، تصادفات، سوختگی، خراش، آکنه و حتی آبله مرغان کمک می کند. وجود ویتامین E در این محصول موجب می شود تا با افزایش رطوبت پوست، بافت و رنگ محل زخم و همچنین پوست اطرافش بهبود یابد. ترکیب این روغن حاوی عصاره ها و روغن های گیاهی است که باعث کاهش التهاب و بهبود وضعیت پوست می شود. در این محصول از عصاره اسطوخودوس و رزماری استفاده شده که به عنوان ضد عفونی کننده ملایم در جهت بهبود موثر پوست آسیب دیده عمل می کنند.

برخی به دنبال مضرات روغن بایو اویل هستند. تنها نکته مهم در این زمینه رعایت این مطلب است که زمانی از این روغن شگفت انگیز بر روی زخم می توان استفاده نمود که محل زخم به طور کامل بهبود یافته و به اصطلاح زخم سرباز نیست. هرچند استفاده از این روغن موجب محو شدن جای زخم های جدیدتر با سرعت بیشتر می شود، اما مطالعات نشان می دهد که جای زخم های قدیمی نیز در اثر استفاده منظم از این محصول بهبود می یابند.

این محصول نه تنها با رفع جای زخم، ظاهر پوست را بهتر می کند، بلکه خاصیت کشسانی بافت پوست در مفاصل و سایر نواحی حرکتی بدن که دچار خمیدگی می شوند را نیز بهبود می دهد. برای کسب بهترین نتیجه باید از این روغن روزی دو بار و به مدت حداقل سه ماه استفاده نمود. این روغن را بصورت دورانی ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود. در اینجا ذکر یک نکته مهم به نظر می رسد که روغن بایواویل برای جای جوش نیز مناسب است. اما باید دقت نمود که منظور فقط استفاده جهت رفع جای جوش است و نه خود جوش.

2. رفع استرچ مارک (ترک های پوستی) با روغن بایواویل:

روغن بایواویل برای ترک بارداری یا ترک هایی که در اثر رشد ناگهانی در دوران نوجوانی و یا افزایش ناگهانی وزن روی پوست تشکیل شده بسیار مفید بوده و این ترک ها را برطرف می نماید. مرطوب نگهداشتن پوست و حفظ کشسانی آن، بهترین دفاع بدن در برابر تشکیل ترک های پوستی است. این امر می تواند به داشتن پوستی هیدراته و انعطاف پذیر در تمام اوقات کمک کند. فرمول منحصربه فرد این روغن ترکیبی است از ویتامین ها، عصاره گیاهان و روغن هایی که به افزایش رطوبت اپیدرم و کاهش خارش ناشی از کشیدگی پوست کمک نموده و پوست را نرم و لطیف می کند. بافت سبک و غیر چرب این روغن موجب جذب سریع آن می گردد.

3. رفع هایپرپیگمنتیشن با روغن بایواویل:

ناهماهنگی رنگ پوست به تجمع غیر یکنواخت رنگدانه های ملانین در پوست گفته می شود که باعث تیره تر شدن بخش هایی از پوست نسبت به نواحی اطراف خود می شود. دلایل زیادی در به وجود آمدن عارضه ناهماهنگی رنگ پوست در صورت و بدن دخیل هستند. اساساً هر گونه ناهمگونی رنگ در پوست مربوط به تولید ملانین یا همان رنگدانه های طبیعی موجود در پوست است. ملانین توسط سلول های پوستی خاصی به نام ملانسیت تولید می شود که زیر اپیدرم قرار دارند.بایو اویل و رفع ناهماهنگی رنگ چهره

3.1. علل ناهمگونی رنگ پوست:

ناهمگونی رنگ پوست به دلیل اختلالی است که در عملکرد ملانوسیت ها ایجاد می شود. ملانوسیت ها سلول های تولیدکننده رنگدانه در پوست هستند. این اختلال می تواند به دلایل متعددی رخ دهد. شایع ترین علت، قرارگرفتن بیش از حد در معرض تابش اشعه ماوراء بنفش (UV) است که با افزایش سن عوارض آن بدتر نیز می شود.

سطح هورمون در بدن و تغییرات هورمونی نیز می تواند عملکرد ملانوسیت را تحت تأثیر قرار دهد. بنابراين ناهمگونی رنگ پوست که ممکن است موقت یا دائمی باشد، به دلیل تغییرات هورمونی قابل توجه در بدن و اغلب در دوران بارداری یا یائسگی مشاهده می شود. مشکلات پوستی مانند آکنه نیز می توانند با ایجاد تأثیر روی عملکرد ملانوسیت ها سبب ایجاد ناهماهنگی در رنگ پوست شوند.

جالب است بدانید که هایپوپیگمنتیشن برعکس هایپرپیگمنتیشن نتیجه کمبود رنگدانه ها در پوست است. این مورد که بصورت تکه های سفید بر روی پوست نمایان می شود، معمولاً به علت آسیب وارد شده به بدن در اثر تصادف، حوادث، ضربه روحی شدید و … یا عوامل ژنتیکی ایجاد می شود.

3.1.1. ناهماهنگی رنگ پوست در دوران بارداری:

خانم های باردار معمولاً از ناهمگونی رنگ پوست به علت نوسان در سطح هورمون و افزایش تولید ملانین رنج می برند. در حالی که تجمع رنگدانه ها در بافت پوست پس از بارداری معمولاً از بین می رود، اما ممکن است به طور کامل ناپدید نشود. با استفاده منظم از روغن بایواویل در دوران بارداری می توان احتمال ایجاد ناهماهنگی در رنگ پوست را به طور قابل توجهی کاهش داد.

مصرف بایو اویل در دوران بارداری

3.2. درمان ناهماهنگی رنگ پوست:

روش های مختلفی جهت درمان ناهماهنگی در رنگ پوست وجود دارد که میزان موفقیت هر یک از آنها نیز بستگی به عوامل متعددی دارد. نوع و شدت ناهماهنگی رنگ پوست به سن، سلامت فرد و سبک زندگی او مربوط است که روی درمان تأثیر می گذارد. به منظور کاهش و یا از بین بردن ناهماهنگی رنگ پوست سه روش متفاوت وجود دارد.

3.2.1. استفاده از روشن کننده های پوست:

برای سالیان طولانی برای بهبود ظاهر نامطلوب پوست از موادی استفاده می شد که از نظر فیزیولوژیکی روی توانایی ملانوسیت ها برای تولید ملانین در سطح سلولی تأثیر گذار بودند. بدتر از آن، استفاده از یک ترکیب شیمیایی به نام هیدروکینون بود که به طور گسترده ای برای افزایش قدرت روشن کنندگی پوست در این مواد استفاده می شد. هیدروکینون ماده ای سمی برای سلول های پوست است که چنانچه به مدت طولانی در معرض آن قرار بگیرد، باعث بروز آسیب های غیر قابل برگشت به پوست می شود. به همین دلیل، هیدروکینون برای استفاده در محصولات مراقبت از پوست در اکثر نقاط جهان ممنوع شده است.

3.2.2. استفاده از آنتی اکسیدان ها:

استفاده از آنتی اکسیدان ها بصورت موضعی، می تواند به بهبود رنگ پوست کمک کند. تولید ملانین توسط ملانوسیت یک فرآیند اکسید کننده است و برای اینکه به درستی عمل کند، نیاز به اکسیژن دارد. بنابراین، افزودن آنتی اکسیدان در زمان درمان به پوست، تولید ملانین را از طریق حذف اکسیژن موجود، مهار می کند. این فرآیند می تواند موجب کاهش ناهماهنگی رنگ پوست شود.

3.2.3. مهار تیروزیناز:

متداول ترین روش درمان موضعی برای رفع ناهماهنگی رنگ پوست، استفاده از مهارکننده های تیروزیناز است. وقتی ملانوسیت، ملانین تولید می کند، اولین گام در این فرآیند تبدیل اسید آمینه تریروزین به دی هیدروکسی فنیل آلانین است که با عنوان DOPA شناخته می شود. DOPA در نهایت به ملانین تبدیل می شود. فرآیند تبدیل اولیه تریروزین به DOPA توسط آنزیم تیروزیناز تسهیل می شود. استفاده از عوامل مهار کننده تیروزیناز مانع از تبدیل تریروزین به DOPA و در نتیجه مانع از تشکیل ملانین و تشدید تجمع رنگدانه ها در پوست می شود. در حال حاضر این روش به عنوان امن ترین و موثرترین شیوه درمان برای کاهش و یا از بین بردن تجمع رنگدانه ها در پوست است.

3.3. رنگ پوست:

آنزیم تیروزیناز یکی از عوامل موثر در بیوسنتز رنگدانه های پوست از جمله ملانین است. مواد تشکیل دهنده روغن بایواویل، به ویژه ویتامین های A ،E و گیاه بابونه با هم افزایی موثر قادر هستند تا تولید ملانین در پوست را مهار کنند. از اینرو استفاده منظم از این روغن غیر چرب به بهبود ظاهر پوست و رفع عارضه ناهماهنگی رنگ پوست کمک می کند. ویتامین A ضخامت اپیدرم به خصوص در افراد بالغ را افزایش می دهد. همچنین ظاهر پوستی که در اثر قرار گرفتن در معرض اشعه UV آسیب دیده را بهبود می بخشد. از سوی دیگر مزیت اصلی ویتامین E در این محصول اعجاب انگیز؛ خاصیت آنتی اکسیدانی آن است. آنتی اکسیدان ها برای کمک به کاهش تولید ملانین ضروری بوده و موجب بهبود ظاهر نامطلوب پوست می شوند. بابونه نیز دارای خواص ضد التهابی است که تسکین دهنده و آرامش بخش پوست است. همچنین در استفاده از آن در کنار ویتامین های A و E می تواند به درمان ناهمگونی رنگ پوست کمک بسزایی کند. عصاره بابونه روشن کننده است.

4. پیرشدن پوست:

افزایش سن، عوامل ارثی و محیطی بیشترین تأثیر را روی پوست انسان دارند. چروک، تغییر و کاهش رنگ پوست نشانه های پیری پوست است. خطوط و چروک ها به دلیل کاهش و تخريب الیاف الاستين که خواص الاستيکی پوست را تضمین می کنند، نمایان می شوند.

4.1. پیری درونی:

پیری درونی زمانی اتفاق می افتد که فرآیندهای طبیعی بدن کند شده و سلول های پوست دیگر به سرعت جایگزین نمی شوند. کاهش میزان تولید کلاژن و الاستین جدید سبب ایجاد چین و چروک و خطوط بیشتر می شود. نازک شدن اپیدرم نیز موجب ضعیف شدن توان دفاعی پوست می شود. همچنین باعث کم شدن آب پوست و افزایش نشانه های پیری می گردد.

4.2. پیری بیرونی:

پیری بیرونی عمدتاً به دلیل آسیب پوست ناشی از عوامل محیطی به خصوص اشعه ماوراء بنفش است که خاصیت کشسانی پوست را کاهش داده و میزان رادیکال های آزاد که سبب آسیب رساندن به سلول های سالم می شود، را افزایش می دهد. اشعه ماوراء بنفش باعث آسیب رساندن به فرآیند تولید رنگدانه ها و همچنین سیستم ایمنی پوست می شود. این امر خود منجر به ایجاد چروک زودرس می گردد که یکی دیگر از نگرانی های جدی در مراقبت از پوست است. قرار گرفتن بطور منظم در معرض آب و هوای بد، همچنین سبک زندگی نادرست مانند سیگار و استرس می تواند عامل تسریع روند پیری بیرونی پوست باشد.

بایو اویل و نور خورشید

هر چند عوامل درونی و بیرونی بر ساختار و عملکرد پوست تأثیر می گذارند، اما عوامل بیرونی باعث تغییرات شدیدتری می شوند. آمارها نشان می دهند که تا 80٪ از علائم پیری قابل مشاهده بر روی پوست، نتیجه قرارگرفتن فرد در معرض نور خورشید است. نشانه های پیری پوست ناشی از قرارگرفتن در معرض نور خورشید؛ شامل افزایش شکل گیری چین و چروک، از دست دادن استحکام و خاصیت الاستیکی پوست، انحطاط و ضعف ماهیچه ها، تجمع غیریکنواخت رنگدانه ها  و کاهش سطح آب پوست است.

4.3. دستیابی به پوستی سالم و جوان:

در حالی که امکان تغییر فرآیند پیری طبیعی پوست وجود ندارد، اما می توان از بروز علائم پیری زودرس ناشی از نور خورشید و فاکتورهای مربوط به سبک زندگی نادرست جلوگیری کرد.

4.3.1. حفاظت از پوست در برابر نور خورشید:

برای جلوگیری از پیری زودرس ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه UV، حفاظت همه جانبه از پوست در برابر خورشید لازم است. توصیه می شود از برنزه کردن پوست با استفاده از دستگاه های خانگی خودداری کنید. همچنین از کرم های ضد آفتاب با SPF 30 و یا بالاتر برای محافظت از پوست استفاده کنید.

4.3.2. مرطوب کردن پوست:

استفاده از یک مرطوب کننده بصورت روزانه به حفظ رطوبت پوست در سطحی مناسب کمک نموده و عملکرد کلی آن را بهبود می بخشد. این امر منجر به پوستی سالم تر و جوان تر می شود.

4.3.3. تمیز کردن پوست:

پاکسازی شدید می تواند پوست را تحریک نموده و فرآیند پیری پوست را تسریع کند. استفاده از یک پاک کننده معتبر جهت پاکسازی ملایم می تواند بدون هیچ تحریکی، آلودگی و آرایش را از سطح پوست دفع کند.

4.3.4. رژیم غذایی:

یک رژیم غذایی متعادل و غنی از میوه ها و سبزی های تازه، می تواند از آسیب های ناشی از پیری زودرس پوست جلوگیری کند. میوه ها و سبزی های تازه حاوی آنتی اکسیدان هایی نظیر ویتامین های A، C و E است که برای سلامتی پوست اهمیت قابل توجهی دارند. از سوی دیگر مطالعات نشان می دهد که یک رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات های خالص می تواند روند پیری پوست را تسریع کند.

4.3.5. ورزش:

ورزش منظم گردش خون را بهبود بخشیده و سیستم ایمنی را تقویت می کند. ورزش به نوبه خود باعث می شود که پوست ظاهر جوانتری پیدا کند. همچنین با تقویت عضلات باعث استحکام و انعطاف پذیری هرچه بیشتر پوست می شود.

4.3.6. مشروبات الکلی:

مشروبات الکلی پوست را خشن می کنند. این مواد خشک کننده بوده و قادر هستند به سرعت به پوست آسیب رسانده و موجب پیر شدن آن شوند.

4.3.7. سیگار:

دود سیگار باعث تغییرات بیوشیمیایی در بدن می شود که نتیجه ی آن سرعت بخشیدن به روند پیری است. علاوه بر اثرات مضر دیگر بر سلامت عمومی بدن، سیگار کشیدن باعث ایجاد چین و چروک روی پوست می شود. این امر به سلامت پوست ضربه می زند و ممکن است سبب زرد شدن رنگ پوست شود.

4.4. جلوگیری از پیری پوست با روغن بایواویل:

روغن بایواویل حاوی ترکیبات متعددی است که به انعطاف پذیر کردن پوست کمک می کند. این مواد باعث می شوند که پوست نرم و لطیف شده و بدین ترتیب علائم پیری و چروک در پوست را بهبود می بخشند.

بایو اویل و جلوگیری از پیری زودرس پوست

ویتامین E موجود در این محصول مزایای متعددی برای پوست دارد. این ویتامین موجب کاهش اثر رادیکال های آزاد روی پوست می شود. رادیکال های آزاد به سلول های سالم حمله می کنند و باعث آسیب های پوستی و پیری زودرس پوست می شوند. ویتامین A باعث تقویت قابلیت ارتجاعی پوست می شود. این روغن همچنین پوست را هیدراته می کند. این محصول با ایجاد رطوبت پایدار، بافت و رنگ چروک ها را بهبود می بخشد.

با استفاده منظم از بیو اویل می توان به بهبود ناهماهنگی رنگ پوست ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب و تغییرات هورمونی مانند افزایش سن کمک نمود. این امر به دلیل اثر همزمان مواد موجود در آن، به ویژه ویتامین های A ،E و گیاه بابونه است که اثرات مهارکننده روی تولید ملانین دارند.

5. پوست خشک:

پوست خشک دچار کمبود رطوبت کافی در سیستم سلولی بوده، خشن و خشک به نظر می رسد. در پوست نرمال یا پوست سالم، میزان رطوبت اپیدرم تقریبا 20 تا 30 درصد است. درصورتیکه سطح رطوبت در پوست خشک کمتر از 10٪ می باشد. عوامل داخلی و خارجی در از دست دادن چربی طبیعی پوست و کاهش توانایی آن در تنظیم رطوبت موثر بوده و موجب خشک شدن پوست می شوند. هرکسی می تواند سطوح مختلفی از کاهش آب بدن را تجربه کند که هر چقدر این میزان کمتر باشد، پوست خشک تر شده و در نتیجه باعث تحریک و ناراحتی شدیدتر در پوست می شود.

5.1. دلایل عمومی خشکی پوست:

5.1.1. آب و هوای زمستانی:

به طور کلی، با کاهش سریع دما و رطوبت آب و هوا، پوست دچار خشکی می شود. در واقع شرایط سخت و هوای خشک می تواند پوست شما را بسیار خشک کند.

5.1.2. استحمام مکرر:

استفاده از آب گرم و غوطه ور شدن در آب می تواند چربی محافظ پوست شما را از بین ببرد. شنا کردن زیاد، به ویژه در آب کلردار، همچنین می تواند باعث خشک شدن پوست شود.

5.1.3. صابون های سخت و مواد شوینده:

بسیاری از صابون ها و مواد شوینده رطوبت پوست را از بین می برند. استفاده از مواد ضدعفونی کننده دست که حاوی غلظت بالایی از الکل هستند نیز پوست را خشک می کند.

5.1.3. سیستم های گرمایش مرکزی و تهویه مطبوع:

سیستم های گرمایش مرکزی، بخاری ها و شومینه همه رطوبت پوست را کاهش داده و باعث خشکی پوست می شوند.

5.1.4. قرار گرفتن در معرض نور خورشید:

نور خورشید موجب خشکی پوست شده و اشعه ماوراء بنفش (UV) آن با نفوذ به اپیدرم، چربی طبیعی پوست را از بین می برد.

5.1.5. سن:

هرچه سن افزایش یابد سطح هورمون نیز بیشتر تغییر می کند که این امر موجب نازک شدن و کمبود رطوبت پوست می شود.

5.1.6. رژیم غذایی:

سلول های پوست در یک حباب محافظ به اسم لیپید (چربی) قرار می گیرند که باعث نرمی، استحکام و انعطاف پذیری آنها می شود. افزودن مقادیر کافی از اسیدهای چرب به رژیم غذایی برای حفظ این پوشش محافظ، ضروری است.

5.1.7. حساسیت:

برخی از الیاف های تشکیل دهنده پارچه مانند پشم می توانند موجب خشکی و خارش پوست شوند.

5.1.8. ننوشیدن آب کافی:

توصیه می شود هر روز 2 لیتر آب بنوشید تا رطوبت مورد نیاز بدن تأمین شود. اگر رطوبت بدن به اندازه کافی تأمین نشود، پوست رطوبت خود را از دست داده و خشک می شود.

5.2. روغن بایواویل و پوست خشک:

بایو اویل یک مرطوب کننده بسیار موثر برای پوست خشک است. فرمولاسیون منحصر به فرد آن حاوی روغن های معدنی، ویتامین ها و عصاره های گیاهی است که باعث آرامش و آبرسانی به پوست می شود. این روغن به تأمین چربی های طبیعی پوست که به دلیل سبک زندگی نادرست یا در اثر عوامل آسیب رسان محیطی از بین رفته اند، کمک می کند. روغن بایو اویل برای دور چشم افرادی که پوستشان خشک است و در واقع چرب یا مستعد چربی نیست نیز مناسب می باشد.

بایو اویل مرطوب کننده

روغن های معدنی هم به عنوان نرم کننده موجب نرمی و لطافت پوست شده و هم به عنوان مرطوب کننده از توسعه عارضه خشکی در پوست جلوگیری می کنند. این کار از طریق کاهش میزان تبخیر طبیعی آب از سطح پوست انجام می شود. روغن معدنی در کنار سایر روغن های مورد استفاده در ترکیب این محصول فوق العاده، به جذب بهتر ویتامین های A و E، عصاره های گیاهانی همچون گل همیشه بهار (کالندولا)، رزماری، اسطوخودوس و بابونه توسط پوست بطور موثر کمک می کند. ویتامین های موجود در این محصول به تأمین و حفظ رطوبت پوست کمک می کنند. ویتامین A پوست را نرم و لطیف نگه می دارد در حالی که ویتامین E باعث افزایش رطوبت اپیدرم می شود.

در تولید روغن شگفت انگیز بایو اویل از عصاره های گیاهان جهت کاهش تحریک و التهاب ناشی از خشکی پوست استفاده شده است. عصاره کالندولا یا همان گل همیشه بهار را می توان برای درمان پوست خشک و حساس استفاده کرد. این گل التهاب را کاهش می دهد و با حساسیت ناشی از خشکی پوست مبارزه می کند. عصاره های اسطوخدوس و رزماری آرام بخش و تسکین دهنده بوده و دارای اثرات ضدعفونی کننده ملایم هستند. روغن بابونه ضد التهاب بوده و بطور ویژه برای پوست حساس مفید است.

در تولید این محصول از عنصری به نام PurCellin استفاده شده که به عنوان یک نرم کننده موجب نرمی، لطافت و انعطاف پذیری پوست می شود. علاوه بر این، از نظر بالینی اثبات شده که روغن بایواویل هایپوآلرژیک (غیر حساسیت زا) و غیر کمدون زا است. این به این معنی است که این محصول قابل استفاده برای حتی پوست های حساس بوده و منافذ پوست را مسدود نمی کند. استفاده منظم از این روغن غیر چرب باعث ترمیم پوست خشک بصورت پایدار می شود. روغن بایو اویل برای مو نیز بسیار مفید بوده و می توان از آن قبل و بعد از حمام به عنوان مرطوب کننده و آبرسان استفاده نمود. جالب اینکه  مصرف این محصول برای رفع کوتیکول ناخن نیز مناسب است. استفاده منظم از این روغن برای کسانی که دارای ناخن های شکننده هستند بسیار مفید است.

 

ترکیبات روغن شگفت انگیز بایو اویل:

فرمولاسیون روغن بایواویل ترکیبی از عصاره های گیاهی و ویتامین های معلق در روغن است. روغن بدون اکسیژن، عصاره گیاهان و ویتامین ها را قادر می سازد تا توانایی خود را حفظ نموده و در نتیجه موجب به حداکثر رساندن اثربخشی آنها می شود.
ترکیبات اصلی بایو اویل

ترکیبات اصلی روغن بایواویل:

ویتامین A : به بهبود ظاهر، بافت و رنگ پوست کمک می کند.

ویتامین E : به حفظ سلامت پوست کمک می کند. همچنین از آن در برابر اثرات رادیکال های آزاد که باعث آسیب رساندن به پوست و پیری زودرس آن می شوند، محافظت می کند. ویتامین E میزان رطوبت اپیدرم را افزایش داده و پوست را نرم، صاف و انعطاف پذیر می کند.

عصاره کالندولا یا گل همیشه بهار : به درمان پوست های حساس، آسیب دیده یا آفتاب سوخته کمک می کند. التهاب را کاهش می دهد و می تواند برای مبارزه با عفونت های جزئی، قرمزی ناشی از خارش و تحریک سطحی پوست مورد استفاده قرار گیرد.

عصاره اسطوخودوس : اگرچه اکثراً این گیاه را به عنوان باز کننده مجاری تنفسی می شناسند، اما باید گفت که اسطوخودوس آرام بخش و تسکین دهنده پوست بوده و یک ضد عفونی کننده طبیعی است.

عصاره رزماری : پوست را تقویت و وضعیت آن را بهبود می دهد. همچنین دارای خواص آرام بخش و اثرات ضد عفونی ملایم است.

عصاره بابونه : ضد التهاب بوده و باعث تسکین و آرامش انواع پوست مخصوصاً پوست های حساس می شود.

روغن PurCellin : موجب جذب سریع روغن بایواویل به پوست می شود. همچنین به عنوان یک نرم کننده عمل کرده و پوست را نرم، لطیف و انعطاف پذیر می کند.

ویژگی های روغن بایواویل:

  • جلوگیری و کاهش تومور های سرطانی پوست
  • ترمیم ترک های پوستی (استرچ مارک)
  • برطرف کننده ناهماهنگی رنگ پوست
  • بازگرداننده ی چربی طبیعی پوست
  • مناسب برای آفتاب سوختگی
  • رفع چروک و خشکی پوست
  • رفع جای زخم و آبله مرغان
  • رفع اسکار ناشی از سزارین
  • جلوگیری از پیری پوست
  • رفع اثر گزیدگی حشرات
  • ترمیم زخم ها
  • جذب آسان

بازدید از صفحه این روغن شگفت انگیز در فروشگاه

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام. من روغن بایو اویل رو از شما خریدم. واقعاً این روغن فوق العاده اس. به تمام دوستان نزدیکم توصیه کردم که حتما تستش کنن. ضمناً از قیمتهای خوبتون هم ممنونم. من که دیگه مشتری ثابتشون شدم. مرسی

دکمه بازگشت به بالا