انواع بلوز شلوار دخترانهمشاهده همه

-10%
۳۷۹,۰۰۰ تومان
-10%
۳۷۹,۰۰۰ تومان
-7%
۳۱۰,۰۰۰ تومان۳۵۲,۰۰۰ تومان
-7%
-7%
۴۷۳,۰۰۰ تومان
۳۵۵,۰۰۰ تومان۳۹۹,۰۰۰ تومان
-15%
۳۹۵,۰۰۰ تومان
-15%
۳۹۵,۰۰۰ تومان

خرید اینترنتی لباس بچه گانه:

آمارها نشان می‌دهند که این روزها خرید از فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه در بین خانواده‌های ایرانی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده، از اینرو سعی داریم تا ضمن بررسی چالش‌های پیش رو، با ارائه نکاتی کاربردی، به شما کمک کنیم تا در هنگام خرید از یک سایت، راحت تر و درست تر تصمیم بگیرید. حتماً قبول دارید که خرید لباس مخصوصاً برای کودکان از آن دسته کارهایی است که هم جذابیت خاص خودش را دارد و هم تا اندازه‌ای سخت است. چرا؟ به طور مثال شما با کلی ذوق و شوق همراه با فرزند خردسال خود به فروشگاه لباس کودک رفته‌اید. اما فرزند دلبندتان آن روز کم حوصله است و با شما همکاری نمی‌کند. خوابش می‌آید، نق می‌زند، در پوشیدن و امتحان کردن همکاری نمی‌کند. یا اصلاً سن فرزند شما به اندازه‌ای است که کاملاً همکاری می‌کند اما انتخابش با وضعیت مالی شما در آن لحظه همخوانی ندارد و هزار و یک داستان دیگر.

جدای از این موارد، مشغله فراوان، کمبود وقت و مسئله این روزهای جهان یعنی کرونا هم مزید بر علت شده تا خرید از یک سایت لباس بچه گانه ارزان نسبت به خرید سنتی آن در اولویت قرار گیرد. اما در این بین برای یک خرید خوب، مقرون به صرفه و خوشایند باید نکاتی را در نظر بگیرید که با هم بررسی می‌کنیم:

۱. به یاد داشته باشید بچه‌ها سریع رشد می‌کنند

در گذشته موقع خرید لباس بچه گانه مبنای خرید اکثر پدر مادرها انتخاب لباس‌هایی بود که لااقل یک یا دو سایز بزرگتر باشند. هرجند این فقط مختص گذشته نیست و هنوز هم برخی از والدین اینگونه عمل می‌کنند. اما حتماً راه بهتری هم وجود دارد. کافی است به یاد داشته باشید که بچه‌ها، مخصوصاً تا دو سالگی، خیلی سریع رشد می‌کنند. پس، از خرید برای فرزند خود در تعداد بالا و به صورت یکجا پرهیز نمایید، مخصوصاً برای بچه‌های زیر دو سال. به جای آن به صورت آهسته و پیوسته و با توجه به رشد کودک، هر سه یا چهار ماه متناسب با رشد فرزند خود خرید کنید. در این حالت از پوشاندن لباس کودکانه بزرگ و گشاد به بهانه رشد سریع، که قطعاً جلوه خوبی ندارد، جلوگیری می‌کنید. همچنین به دلیل خرید زیاد، ممکن است بعضی از آن‌ها را اصلا نتوانید به کودک خود بپوشانید. این اتفاقی است که هنوز هم در خانواده‌های اطراف خود شاهد آن هستیم.

لباس بچه گانه

۲. خرید لباس بچه گانه با کیفیت

حقیقت این است که با افزایش قیمت‌ها چاره ای نیست و باید به دنبال خرید لباس کودک ارزان قیمت ولی با کیفیت از لحاظ دوخت یا پارچه بود. زیرا همزمان با رشد کودکان، تحرک و فعالیت جسمی آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. مثلاً شلوار کودک حدوداً ۷ ماهه ای که چهار دست و پا حرکت می‌کند، در معرض سائیدگی زانو قرار دارد. کیفیت دوخت برای بچه‌های بالای 10 یا 12 ماه که در تلاشند تا راه رفتن را بیاموزند مهم است چون به طور طبیعی افت و خیز فراوانی دارند.

همچنین لباس‌های کودکان بالای دوسال به دلیل جست و خیزهای فراوان کودکانه معمولاً عمر کوتاهی دارند. از طرف دیگر در فرآیند رشد و استقلال طلبی برای انجام مستقل کارها، لباس‌های کودکان در بازه‌های زمانی کوتاه و به دلایل مختلف مانند غذا خوردن یا در حین بازی، کثیف می‌شوند. در این بین شستشوی مداوم نیز عامل اصلی فرسودگی آنها خواهد بود. از اینرو منطقی تر است که در هنگام خرید لباس بچه گانه ارزان به کیفیت پارچه و کیفیت دوخت آن دقت کافی داشته باشید. اگر از دسته افرادی هستید که به دنبال فروشگاه لباس کودک هستند، شمال مال یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

خرید لباس بچه گانه با کیفیت

۳. به لطافت و نرمی لباس بچه اهمیت دهید

اگر پارچه لباس کودکانه زبر باشد پوست حساسش را تحریک کرده و باعث سوزش و خارش خواهد شد. بنابراین از خرید لباس کودک ارزان قیمت که در ظاهر زیبا هستند اما می توانند سبب ایجاد حساسیت و خارش شوند (مانند لباس‌هایی که از پارچه‌های زمخت یا براق دوخته شده اند و یا دارای زیپ، تور، گیپور و … هستند) خودداری کنید. در هنگام خرید لباس بچه گانه ارزان قیمت، مدل‌هایی را انتخاب نمایید که از پارچه‌های لطیف نخی یا پنبه ای دوخته شده باشند زیرا سبب ایجاد هیچگونه حساسیتی نخواهند شد.

خرید اینترنتی لباس بچه گانه ارزان و با کیفیت

۴. به راحتی لباس کودک خود اهمیت دهید

پیش از نهایی کردن خرید، راحتی کودک و تعویض آسان و سریع آن را حتماً در نظر بگیرید. این باعث خواهد شد که موقع تعویض لباس، حداقل خودتان راحت تر باشید و با مقاومت کمتری از طرف بچه مواجه شوید. پوشاک با سرشانه دکمه دار و یا یقه‌های کشسان و یا مدل فرشته را جایگزین یقه تنگ نمایید تا سر بچه موقع تعویض تحت فشار قرار نگیرد و باعث آزار او نشود. از انتخاب لباس‌های دارای دکمه‌های زیاد بپرهیزید تا سرعت تعویض آن‌ها افزایش یافته و فرزند خردسالتان کمتر احساس ناراحتی کند. اگر مجبور به خرید لباس نوزاد دکمه دار شدید، حتما دقت کنید که دکمه‌های آن قابلمه ای باشند زیرا دکمه‌های معمولی بیش تر از آنچه که خودتان تصور می‌کنید وقتتان را برای تعویض می‌گیرند.

می‌توانید لباس های بچه گانه زیپ دار که سر زیپشان پارچه ای یا پلاستیکی است را امتحان کنید. شلوارهای کمر کش هم در بین سایر انواع شلوار دارای اولویت هستند. اگر هم قصد خرید سرهمی دارید یادتان باشد که شاید لازم باشد در طول شب آن را عوض کنید. پس به این موضوع دقت نمایید که پاهای بچه راحت از سرهمی خارج شود. اگر قصد خرید برای بچه‌های حدود ۴ سال به بالا را دارید، دقت کنید که فرزندتان بتواند بدون نیاز به کمک بزرگترها آن‌را بپوشد.

۵. به طراحی لباس بچه گانه دقت کنید!

از نظر طراحی، برخی از لباس های بچه گانه مناسب هر سنی نیستد چون مخاطراتی را با خود به همراه دارند. معمولاً بچه‌های ۵ تا ۱۸ ماهه عادت به بلعیدن اشیاء دور و بر خود دارند. لذا در این بازه زمانی لباس‌هایی که دارای قطعات فلزی، دکمه، پاپیون و یا انواع دیگر اکسسوری هستند می توانند خطرات جانی برای کودک به همراه داشته باشند. ظاهر و رنگ قطعات و دکمه‌ها برای کودکان جذاب است و ممکن است آن‌ها را ببلعند. اگر اصرار به خرید چنین لباس‌هایی دارید و یا گزینه بهتری برای خرید پیدا نکردید، توصیه می‌کنیم هر از گاهی مخصوصاً قبل از پوشاندن آن‌ها به نوزاد، از سفت بودن دوخت دکمه و اکسسوری‌ها اطمینان حاصل کنید.

همچنین حواستان به سر زیپ‌ها باشد. اگر مجبورید لباس زیپ دار بخرید دقت کنید که سر زیپ پارچه‌ای باشد و نه فلزی. همچنین از خرید پوشاک بچه گانه که بخش‌هایی از آن‌ها، ریش ریش است پرهیز کنید. زیرا احتمال جویده شدن آن توسط نوزاد وجود دارد. ترجیحاً از خرید لباس‌هایی که دارای بندهای بلند هستند برای نوزاد زیر یکسال، پرهیز کنید چون خطر پیچیده شدن دور گردن و خفگی را به همراه دارند. بنابراین به‌جای خرید شلوار با بندهای بلند، بهتر است مدل‌های دارای کمر کش دار را انتخاب کنید.

۶. رنگ لباس کودک

اگر انتظار دارید که فرزندتان مانند شما به تمیزی لباس خود توجه داشته باشد و حواسش دائماً به آن باشد، سخت در اشتباهید. اگر نسبت به این موضوع حساس هستید، توصیه می‌کنیم به هنگام خرید اینترنتی لباس بچه گانه به سراغ رنگ‌های متمایل به تیره و طرح‌های شلوغ بروید تا در صورت لک شدن، به راحتی و با یک نگاه قابل تشخیص نباشد. این ترفند تا حد زیادی شما را از شستشوی مدام لباس‌های فرزندتان خلاص می‌کند.

خرید اینترنتی لباس بچه گانه ارزان و با کیفیت

۷. برای لباس های بچه گانه روزمره بیش از اندازه هزینه نکنید!

این روزها گرانی بیش از حد پوشاک موضوعی است که همه با آن درگیر هستند. بنابراین مدیریت بودجه برای خرید اقلام ضروری بسیار اهمیت دارد. توصیه می کنیم که برای کاهش هزینه‌ها بیش از حد برای ست بودن لباس‌های راحتی منزل و خواب بچه حساسیت به خرج ندهید. به جای خرید از یک فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه مارکدار می‌توان چند دست لباس بچه گانه ارزان قیمت و با کیفیت خرید. زیرا آن‌ها یا در اثر رشد بچه خیلی زود تنگ می‌شوند و یا به‌خاطر شستشوی زیاد زیبایی خود را از دست می‌دهند. پس توصیه می‌کنیم برای کاربردهای روزانه و منزلی خیلی هزینه نکنید.

۸. در هنگام خرید به فصل توجه کنید!

در هنگام خرید از یک سایت لباس بچه گانه ارزان به فصلی که در آن قرار دارید و یا از آن در حال عبور هستید دقت کنید. زمان خرید و فصل سال از چند جنبه اهمیت دارد. اول اینکه خرید پوشاک نازک و سبک برای فصل‌های سرد سال گزینه مناسبی نیستند و بالعکس. جنبه دومی که باید دقت کنید این است که بچه‌ها در حال رشد هستند و در صورت عدم استفاده از لباس، به احتمال زیاد برای سال بعد اندازه نخواهد بود. مورد دیگر اینکه عمدتاً بچه‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان چند لایه روی هم می‌پوشند. پس هنگام خرید بلوز، پلیور یا کاپشن که بچه در زیر آنها حداقل یک لایه دیگر پوشیده، یک سایز بزرگتر انتخاب کنید تا هم کودکتان در آن راحت باشد و هم اینکه بتواند حداقل دو سال از آن استفاده کند.

۹. در هنگام خرید از فروشگاه لباس کودک به راهنمای اندازه دقت کنید

تجربه نشان داده شرکت‌های تولید کننده از استاندارد خاصی پیروی نمی‌کنند و معمولاً شماره‌ها و سایزبندی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. پس همیشه و قبل از خرید از یک سایت لباس بچه گانه ارزان به جدول راهنمای اندازه که در صفحه هر محصول وجود دارد، دقت کنید و آن را با اندازه فرزند خود مقایسه کنید. ضمناً حتماً یک سانت خطای اندازه گیری را در نظر بگیرید.

۱۰. از سایز کودک خود مطمئن نیستید؟

اگر علیرغم توجه به اندازه‌های ثبت شده در جدول سایز، بین دو سایز مردد هستید، توصیه می‌کنیم یک سایز بزرگ تر را انتخاب کنید. چون لباس کمی گشادتر نهایتاً پس از چند مدت اندازه خواهد شد و بهتر از آن است که فرزند شما در آن احساس راحتی نداشته باشد.

۱۱. اگر قصد خرید هدیه دارید!

اگر تصمیم به خرید از سایت لباس بچه گانه ارزان به عنوان هدیه دارید، سعی کنید ضمن در نظر گرفتن سن، هدیه خود را از بین لباس‌های منزلی مثل تی شرت، شلوارک و یا ست‌های خواب و راحتی کودک انتخاب نمایید. زیرا این اقلام از لحاظ سایز آزادتر هستند و کمی تنگ یا گشاد بودن آن‌ها مشکلی ایجاد نمی کند. اما برای خرید لباس بچه مجلسی باید حتماً اندازه‌های دقیق داشته باشید تا سایزی کاملاَ مناسب او انتخاب کنبد.

۱۲. خرید اینترنتی لباس بچه گانه ارزان

در فروشگاه اینترنتی شمال مال بخشی با عنوان حراج لباس بچگانه وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم که حواستان به این بخش و لباس‌هایی که تخفیف خورده اند باشد. به عوان یک قانون کلی برای خریدهای اقتصادی، بهتر است در مواقع حراج، علاوه بر رفع نیاز فعلی، لباس‌هایی با ابعاد یک یا دو سایز بزرگتر از سن فعلی کودک خود، بخرید. مثلاً اگر سن فرزند شما یکساله هست، سایزهای مناسب یک بچه 18 ماهه یا دو ساله را انتخاب کنید. با این کار ضمن تقبل هزینه کمتر و بهره مندی از یک تخفیف خوب و ارزشمند، با توجه به سن فرزند خود یک لباس کودک ارزان قیمت و مناسب فصل مشابه در سال بعد تهیه نموده اید.

13. شستشوی لباس کودک

شاید در اطراف خود کسانی را سراغ داشته باشید که معتقدند لباس نو پیش از اولین استفاده نیازی به شستشو ندارد. اگر خود شما هم چنین تفکری دارید توصیه می‌کنیم که لااقل این موضوع را در مورد فرزند خردسال خود به کلی فراموش کنید. بر فرض پوشاک نو، عاری از هر نوع آلودگی باشد. اما از آنجاییکه پوست نوزادان و کودکان بسیار حساس است، احتمال دارد در اثر تماس با ماده ای شیمیایی یا معطری که از کارخانه بر روی الیاف پارچه بجا مانده، تحریک شود. از سوی دیگر آهار لباس نیز به تنهایی می‌تواند موجب ایجاد حساسیت‌های پوستی و حتی اگزما شود. پس برای اینکه دچار چنین مشکلاتی نشوید، لطفاً پس از و پیش از اولین استفاده، حتماً آن را با استفاده از مواد شوینده مخصوص کودک بشوئید.

14. مشخصات مهم یک فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه

یک سایت لباس کودک ارزان باید دارای مزایایی باشد که استفاده از آن‌ها بتواند جایگزین خوب و مطمئنی به جای خرید فیزیکی و مراجعه به بازار باشد. در زیر به چند نمونه از این ویژگی‌ها اشاره اجمالی می‌کنیم:

  • امنیت فروشگاه لباس کودک تایید شده باشد و از درگاه پرداخت اینترنتی معتبر برخوردار باشد.
  • ظاهر سایت موردپسند و زیبا و با کاربری ساده و قابل استفاده برای همه باشد.
  • امکان پیگیری سفارش ثبت شده باشد و کد مرسوله در اختیار او قرار بگیرد.
  • بهتر است که سایت لباس کودک ارزان از بخش نظرسنجی برخوردار باشد.
  • رنگ‌ها و جنس‌های متنوع برای خرید را در اختیار خریداران بگذارد.
  • مورد اعتماد باشد و بتوان به کیفیت اجناس آن اطمینان کرد.
  • قیمت گذاری منصفانه و در حد قیمت‌های بازار باشد.

کلام آخر

در بالا به نکات مهمی اشاره شد که می‌تواند برای خرید لباس بچه گانه مفید باشد. مزایای خرید اینترنتی و ویژگی‌های یک فروشگاه لباس کودک معتبر هم ذکر شد. باید به این موضوع اشاره کنیم که فروشگاه اینترنتی شمال مال، علاوه بر اینکه دارای تمام این ویژگی‌های مذکور است، یک ویژگی منحصر به فرد آن را از سایر فروشگاه‌ها متمایز می‌کند و آن اینکه امکان پرداخت در محل را برای مشتریان خود نه تنها در تهران بلکه در سراسر کشور فراهم نموده است. این ویژگی فوق العاده باعث شده تا بسیاری از مشتریان محترمی که به هر دلیلی قادر به پرداخت آنلاین نیستند، بتوانند پس از ثبت سفارش و هنگام تحویل بسته، نسبت به تسویه و پرداخت درب منزل اقدام کنند و از این طریق از مزایای یک خرید آسان و کاملاً مطمئن، بهره مند شوند. فروشگاه اینترنتی شمال مال همچنان و پس از 4 سال از شروع فعالیت خود، به دنبال افزایش رضایت مشتریان خود می‌باشد.

One thought on “لباس بچه گانه

  1. فرزین میگوید:

    سلام
    کلا خرید اینترنتی ریسکش بالاست/ چطور می تونیم جنس هاتون رو از نزدیک ببینیم اون وقت با خیال راحت خرید کنیم

    • مدیر فروش میگوید:

      سلام در صفحه ارتباط با ما آدرس بخش لباس بچه گانه برای مراجعه حضوری هست. می تونید هماهنگ کنید

  2. مهشید میگوید:

    سلام من از شما لباس خریدم خواستم تشکر کردن از ارسال سریع و کیفیت عالی لباستون پر روزی باشید

    • مدیر فروش میگوید:

      سلام بله فروشگاه لباس بچه گانه در تهران قرار داره. می تونید از طریق دایرکت اینستاگرام از قبل با دوستان پشتیبانی هماهنگ کنید تا مراجعه حضوری داشته باشید

  3. نونا قائمی میگوید:

    دنبال سایت لباس بچه گانه ارزان می گشتم تو اینترنت شما رو پیدا کردم و خرید زدم خواستم تشکر کنم هم قیمت عالی هم کیفیت عالی ارسالتون هم به موقع باعث شد شما رو به دو تا از دوستام معرفی کنم

  4. ایرانی میگوید:

    یکی از ویژگی های مهمی که شمال مال به عنوان یه فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه داره اینه که دسته بندی بر اساس سن داره آدم برای انتخاب لباس وقتش تلف نمیشه این خیلی خوبه

  5. غفاری میگوید:

    من تا حالا چند بار از شمال مال خرید کردم کیفیت لباساشون خیلی خوبه قبمت لباس بچه گانه هاش که حتی از خیابون بهار لااقل 100 تومن ارزونتره

  6. الهام یزدانی میگوید:

    واقعا قیمتهاتون خوبه کیفیت لباس هایی که ازتون خریدم هم بسیار خوب بود ممنون که سریع ارسال کردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *