خرید محصولات فیتو با بهترین قیمت همراه با تخفیف

ترمیم موهای آسیب دیده به روش فیتو

اگر موهای شما آسیب دیده و به مراقبت و ترمیم نیاز دارد، شما تنها نیاز به برداشتن سه گام آسان دارید تا آنها را کاملاً احیا کنید. محصولات فیتو با این شعار که “ما همیشه آماده ایم تا لطافت و نرمی را به موهای شما باز گردانیم” شناخته می شوند. پس برای ترمیم مو هیچ نیازی به یک قفسه پر از محصولات شیمیایی نیاز نیست. آنچه که کارساز است، استفاده از قدرت طبیعی گیاهان و نیز استفاده از یک برنامه روتین موثر مراقبت از مو به کمک جادوی فیتو کراتین است.

هیچ وقت برای کمک به موهای خشک و شکننده و تبدیل آن ها به موهای درخشان و نرم دیر نیست. کراتین گیاهی چیزی است که شما برای ترمیم مو به آن نیار دارید و فیتو در سه مرحله آن را به شما هدیه می کند.

 

شستشوی مو با شامپو ترمیم کننده فومی فیتو کراتین:

شامپو ترمیم کننده موهای آسیب دیده فیتوکراتین محصولی پر قدرت برای کمک به بهبود وضعیت موهای خشک و آسیب دیده است. این شامپو علاوه بر این که موها را با ملایمت از آلودگی ها پاک می کند، به طور عمقی آن ها را تغذیه و ترمیم کرده و موهایی به نرمی ابریشم به شما هدیه می دهد. پایه گیاهی و فاقد سولفات آن هیچ گونه آسیبی به موها وارد نخواهد کرد، بلکه کمک می کند موهایی منعطف تر و درخشان تر داشته باشید.

 

 

ترکیب کراتین گیاهی با 18 اسید آمینه مختلف که همانند ساختار طبیعی مو می باشند، به عمق تارهای مو نفوذ کرده و آن ها را مشابه فیزیولوژی طبیعی مو بازسازی می کنند. این شامپو علاوه بر کراتین گیاهی حاوی ترکیبات ویژه ای نظیر عصاره بنفشه وحشی (بنفشه سه رنگ)، اسید هیالورونیک و روغن نارگیل است.

بنفشه سه رنگ (بنفشه وحشی):

این گیاه به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی بالایی که دارد در بهتر کردن عملکرد سلول های تار مو موثر است و به همین خاطر حضور آن در ترکیب محصولات ترمیم کننده مو بسیار کارایی دارد. این گیاه همچنین به عنوان یک گیاه موثر در درمان بیماری ها و التهابات پوستی نظیر اگزما کاربرد دارد.

روغن نارگیل:

این ماده باعث تقویت سلامت پوست سر در برابر مشکلاتی مانند نیش حشرات، شپش و شوره سر می شود. روغن نارگیل موهای خشک را مرطوب کرده و سبب درخشندگی و نرمی بیشتر مو می گردد. اگر دچار مو خوره شوید، یکی از موادی که متخصصین طب سنتی تجویز می کنند قطعاً روغن نارگیل است. روغن نارگیل علاوه بر جلوگیری از ریزش مو و شکافته شدن نوک مو، در رفع شوره سر و کاهش وزی مو تاثیر چشم گیری دارد.

اسید هیالورونیک:

این اسید همانند یک کود عمل می کند زیرا می تواند باعث افزایش رشد مو و ضخیم تر شدن تار موها گردد. این ماده نقش بسیار مهمی در مرطوب کنندگی و بهبود ساختار مو دارد و به همین خاطر جزء ترکیبات موثر شامپوهای ترمیم کننده مو می باشد.

 

بیشتر بخوانید: شناخت انواع مو، اولین قدم در خرید محصولات مراقبتی

ترمیم مو با ماسک ترمیم کننده فیتو کراتین:

ماسک موی فیتوکراتین ترمیم کننده و احیا کننده ای ویژه برای موهای خشک، آسیب دیده و شکننده است. ترکیبات منحصر به فرد موجود در آن موها را به طور عمیق ترمیم می کنند. عملکرد ترمیمی این ماسک به قدری موثر است که در همان دفعات ایتدایی استفاده از آن، تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد. ترکیباتی نظیر عصاره بنفشه سه رنگ و اسید هیالورونیک در این ماسک موی گیاهی فیتو حضور دارند. به کمک ماسک مو فیتو کراتین می توانید موهایی درخشان تر و نرم تر داشته باشید و موهای آسیب دیده ناشی از رنگ موهای شیمیایی و حالت دهنده های حرارتی نظیر اتوی مو را به طور کامل ترمیم کنید.

 

محافظت از مو با اسپری محافظت حرارتی فیتو کراتین:

به کمک این اسپری می توانید از موهایتان در برابر آسیب های ناشی از حالت دهنده های حرارتی مو مانند اتوی مو و سشوار که به بافت داخلی مو آسیب می رسانند، محافظت کنید. این اسپری ترمیم کننده فیتو که با حرارت فعال می شود، به طور مداوم موها را هنگام استفاده از حالت دهنده های حرارتی با کراتین تغذیه کرده و با نفوذ به آن از شکستگی موها جلوگیری می کند. علاوه بر این، اسید هیالورونیک موجود در آن، کاملاً موها را مرطوب می کند و  حجم آن را افزایش می دهد. ضمناً این اسپری حاوی عصاره انگور است که به عنوان یک محافظ حرارتی طبیعی، از موها در در برابر آسیب های ناشی از درجه حرارت بالای حالت دهنده های حرارتی محافظت می کند. اسپری فیتو کراتین به طور ویژه برای کسانی که به طور مداوم از اتوی مو و سشوار استفاده می کنند بسیار لازم است.

 

 

” اما من فکر می کردم که کراتین همیشه باید با کلی مواد شیمیایی مضر دیگه ترکیب بشه؟؟”

درسته، اما نه تو محصولات ترمیم کننده فیتوکراتین!

 

فیتوکراتین حاوی کراتین گیاهی است که موها را ترمیم کرده و ساختار تار مو را بازسازی می کند. در این کالکشن همچنین از عصاره بنفشه وحشی به خاطر خواص صاف کنندگی و مرطوب کنندگی آن استفاده شده است. ماسک فیتوکراتین از سرامیدهای برنج برای صاف و پر کردن قسمت هایی از اکوسیستم مو که به آن احتیاج بیشتری دارند، استفاده می کند. اسپری فیتوکراتین حاوی عصاره انگور با خواص محافظتی بالا است. همچنین حاوی اسید هیالورونیک است که کمک می کند رطوبت در مرکز تارهای مو باقی بماند.

 

کراتین گیاهی:

کراتین گیاهی فیتو شامل عصاره های طبیعی گیاهان کینوآ، لوپن و پروتئین نخود سبز است. این عصاره های طبیعی گیاهی همراه با مجموعه ای ویژه از چندین اسید آمینه که فیزیولوژی کراتین طبیعی موجود در موها را شبیه سازی می کنند، ترکیب شده است.

می دانید نتیجه چنین ترکیبات منحصر به فردی از علم و طبیعت به چه معنی است؟ چنین مواد و ترکیبات بی نظیری، کوتیکول ها (بیرونی ترین لایه ساقه مو) را به طور کاملاً موثری ترمیم و ساختار آن را بازسازی و احیا می کنند. همه این ها به معنی داشتن موهایی جذاب، انعطاف پذیر و خیره کننده است. بنابراین بهتر است وقت را تلف نکرده و شما هم به جمع هزاران مصرف کننده محصولات گیاهی و تخصصی مراقبت از موی فیتو بپیوندید و به موهای آسیب دیده، شکننده و نازک خود، آنچه را که لایقش است، هدیه کنید.

بیشتر بخوانید: نگاهی به انواع شامپو و کاربردهای آنها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا